وسایل گرمایی
دوستان اکنون عکس هایی را از وسایل نوین گرمایشی آموزشکده سما پسران را می بینید!!!



دوستان اکنون عکس هایی را از وسایل نوین گرمایشی آموزشکده سما پسران را می بینید!!!



سلام
امروز چند عکس از آموزشکده سما واحد بیرجند به دستم رسید.



حالا که عکس های آموزشکده بیرجند را دیدید یک نگاهی هم به آموزشکده سما ایلام بیندازید
( قضاوت با خودتان )



با تشکر از دانشجویان سما واحد بیرجند که این عکس ها را در اختیار ما قرار دادند
همچنین تشکر ویژه از Lady که خیلی برای این وبلاگ زحمت می کشند.
سلام
امروز به تعدادی دیگر از نظرات دوستان که لطف می کنند و بعد از مشاهده وبلاگ نظر می دهند جواب دادم.
نظر توسط:ع.ن
اینقدر کفر نعمت نکنید.بعضی از اساتید در سطحی بالا قرار دارند اما ما همیشه غریبه پسندیم.و همه رو به یک چشم می بینیم یا گول مدرکشونو می خوریم.
جواب :
اگر می دانید لطفا برای من بگویید.
نظر توسط:خودم (این من نیستم یکی دیگه خودش رو این طوری معرفی کرده)
جواب :
من هم با نظر شما موافقم البته از اول کسی متوجه نشد ولی بعدا مشخص شد (از انجایی که در تبلیغات به جای نوشتن مدیر دفتر ... نوشته بودن رئیس آموزشکده ....) ولی چون که من به سیاست هیچ کاری ندارم لذا از این موضوع گذشتم.
نظر توسط:Lady
سلام. قرار دادن چارت امتحانی چه فایده یا کاربردی داره؟؟؟؟؟
اگه بدونم و به نظرم منطقی باشه شاید تونستم چارت رو در اختیارتون قرار بدم.
جواب :
این کار را در جهت اطلاع رسانی برای دانشجویان انجام می دهم.
نظر توسط:محمد شیری
خیلی ممنونم که اسمی از من نبردید!!!
بعضی از اساتیدی که نام بردید دانشجوی من بوده اند و از همه اساتید ممنونم که در استان محروم ایلام تدریس می کنند و زحمت می کشند به همه دوستان دست مریزاد میگم.
با آروزی موفقیت و اینکه انشالله در کارشناسی ببینمتون
جواب :
سلام استاد گرانقدر آقای شیری
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنون هستم و باعث خوشحالی من و اعضای samailam شدید.
البته گفته شما ایهام داشت . نمی دونم کجا بنویسم .گروه اول یا گروه سوم
!!!!!
امیدوارم دوباره به ما سر بزنید.
salam
man mundam ba hameye in balahaii ke saretun dar miyaran dam be deyghe Ostad Ostad & mohandes Mohandes chiye ke vase IN mindaziin
harchizy ye arzeshii daree gharar
in agha az hamun aval moshakhas bud ye boomo 2 havast taklifehs bak hdoehsam roshan nabud vali bi orzegish vase maahst ke hich karii pish nemibariim fek kardiin hala chi msihee????
hichyy kelasaye Mr gohary bargozar mishe vase shomaha ham be hamchenin. hame ham saf saf mirim sare kelaso nahayatesh ye 10-12 migirimo tamum.behamin khoshmazegii be hamin maskharegiiiiiii
na ke baghye kararo khoob pish bordiiiim tabehaaaaaaaaaaaaal
tozi karte vorud be jalase emroozeshun ye nemuneeee
in weblogam gheire daneshjua va yeki 2ta az asatid dige ki mibineeee
khodmeuno ba in mellat alaf kardiim omremun raaaaaaaaaaaaaaaaaft
migin naaa??? mibinim
جواب :
واقعا حق با شماست .شما می گویید چه کار کنیم . فکر می کنید که ما هیچ کاری انجام ندادیم؟؟
من خودم به شخصه از این اعتراضات ضربه زیاد خوردم .وقتی که ترم پیش به نحوه تدریس و مشکلاتی که آقای مرادی (استاد فیزیک الکتریسیته) برای ما دانشجویان پیش آورده بود که تصمیم به رفتن به معاونت سما و اعتراض همگانی کردیم و همه قول دادند که روز بعد درب معاونت سما تجمع کنیم. ولی روز بعد آن فقط 4 نفر بودیم .
بالاخره رفتیم پیش اقای بهادری و اعتراض کردیم . فکر می کنید آقای بهادری چه کاری برای ما انجام داد؟؟؟؟ اسم ما را به همان استاد داد و به او گفت این دانشجویان از نحوه تدریس شما ناراضی هستند.
آقای مرادی که فردی با خصوصیات آقای پرهیزکاری و اتفاقا همشهری آقای پرهیزکاری ، آخر ترم به 3 نفر نمره 10 ویک نفر نمره 8 داد . یعنی پایین ترین نمره کلاس . حتی از کسانی که یک جلسه هم حاظر نبودند نیز نمره کمتری داد.برای من که فیزیک پیش را با نمره 19 گذرانده بودم خیلی سخت بود ولی باز همین ترم با همان دانشجویان این بار برای درس زبان فنی اعتراض کردیم و خواستیم آن درس را حذف کنیم . ولی آقای بهادری گفت که ناراحت نباشید ما استاد ها را توجیه کرده ایم!!!! . در اخر هم با علاف بودن ما برای این ملت کاملا موافـــــــــــــقم.
این روزها اینقدر کلاس ها و استاد ها رو عوض کردند که همه دانشجویان سردرگم شدند .
بعضی از دانشجویان شهرستانی به شهرستان خود برگشته ولی طی تماسی که از معاونت سما گرفته شد آنها دوباره برگشتند.
اول واحد های آقای پرهیزکاری را حذف و به اساتید دیگر می دهند.سپس دوباره آقای پرهیزکاری را به سر کلاس می فرستند .
آقای بهادری دانشجویان بازیچه دست شما نیستند. لطفا اول تکلیفتان را با خود و سپس با اساتید روشن کنید بعد دانشجویان را اذیت کنید !!!
به خداوندی خدا سر کار گذاشتن دانشجویان از گناهان کبیره است . باید آن دنیا جوابگو باشید . این از ما گفتن بقیه آن دیگر با شماست.
آقای بهادری دانشجویان سما شدیدا منتظر جواب (انشا الله منطقی)!!! شما هستند.
امروز (پنج شنبه ۷/۱۰/۸۵) برای تحویل پروژه به آموزشکده رفته بودم تجمع همکلاسی هایم را که کنار بورد ایستاده بودند و داشتند بحث می کردند توجهم را جلب کرد نگاهی که به برگه ای که در بورد قرار گرفته بود بسیار من را گیج کرد. نوشته بودنند کلاسهای دانشجویان ..... درس زبان فنی از تاریخ های ۹/۱۰ الی ۱۴/۱۰ هر روز توسط آقای گوهری برگزار خواهد شد.
(این یعنی حذف آقای پرهیزکاری و قرار دادن آقای گوهری به جای او)

یکی پیدا نمی شود به این آقای بهادری بگوید منظورتان از این کار چیست؟
این هفته آخر که همه می خواهند از این فرصت استفاده کرده و درس های خود را مرور کنند تا بتوانند در امتحانات پایان ترم نمره های خوبی را بگیرند. آقایان کلاسی را تشکیل می دهند تا مثلا غیبت های آقای مهندس پرهیزکاری را جبران کنند! .
البته فقط درس زبان فنی نیست بلکه تمام دروسی که آقای پرهیزکاری داشتند را به استادهای دیگر دادند تا در طرحی ضربتی و یک هفته ای آن را تدرس کنند!!!.
و حالا روی سخنم با آقای پرهیز کاری است
استاد عزیز!!! شما که وقت آمدن به کلاس را نداشتید. شما که با این شیوه های نوین تدرس همه را گیج کرده بودید . مگر بیکار بودید که این همه دانشجو را علاف خود کردید . خدا را خوش نمی آید .
آقای پرهیز کاری اگر جوابی دارید لطفا آن را به ما ارائه دهید.چون همه ما شدیدا منتظر حرف های شما هستیم


آموزشکده فنی و حرفه ای سما (پسران) آموزشکده فنی و حر فه ای سما (دختران)
سلام دوستان
امروز می خواستم برنامه امتحانی تمام گروه ها رو در وبلاگ قرار بدهم ولی به دلیل کمبود وقت و داشتن امتحان میان ترم فعلا از این امر صرف نظر می کنم و آن را به بعد موکول می کنم.
ولی امروز می خواهم به چند نظر پاسخ بدهم .
در ابتدا در مورد آقای ولی زاده عرض کنم که ایشان در حال حاظر یکی از بهترین استاد های استان هست که خود من به شخصه نوع تدریس ایشان را بسیار می پسندم و متاسفانه دانشجوان سما (پسران کار و دانش ) این مطلب را درک نکرده و در ترم قبل با تبدیل کردن ماشین این استاد به دفتر نقاشی باعث فرار ایشان از این آموزشکده (پسران) شدند .
در مورد بعدی در مورد عکس های آموزشکده های دیگر کشور من هم موافقم و از شما تقاضا دارم که هر کس هر عکسی از سایر آموزشکد های دیگر کشور دارد برای من بفرستد تا من آن را در وبلاگ قرار دهم. من نیز سعی می کنم تا در این رابطه عکس هایی را به دست آورم ودر وبلاگ قرار دهم .
اما در مورد ایجاد گروه هایی که دانشجویان بتوانند در آن عضو شوند و در آن فعالیت کنند به فکر آن بوده و هستم . در ضمن می خواستم قبل از پایان ترم گروه ها را معرفی کنم و شروع به عضو گیری کنم ولی به علت شروع امتحانات میان ترم و نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم این امر را به بعد از امتحانات پایان ترم موکول کردم . گروه هایی که می خواهم ایجاد کنم عبار تند از : گروه روباتیک – گروه برنامه نوسی- گروه طراحی صفحات وب – گروه گرافیک و ...
و اما در رابطه با معرفی این وبلاگ به مدیریت آموزشکده و معاونت آموزشی جهت پاسخگویی به دانشجویان این امر را به شما دوستان موکول می کنم . و از شما می خواهم آدرس این وبلاگ را در اختیار مدیریت و معاونت سما قرار دهید من نیز با کمال میل تمام همکاری را با آنها انجام خواهم داد.
پیروز و موفق باشید.
در ضمن مراقب میان ترم ها باشید.
سلام دوستان
به چند نفر از دانشجویان آموزشکده سما (دختران) جهت همکاری و رساندن آخرین خبر ها نیازمندیم
علاقمندان می توانند در قسمت نظرات یا ایمیل مدیر وبلاگ آمادگی خود را اعلام کنند.
با تشکر
سلام دوستان عزیز
مطلب امروز من درباره اقای بهادری ( رئیس آموزشکده سما ایلام ) هست
از اینکه آقای بهادری برای راه اندازی این آموزشکده زحمت های زیادی کشیدند هیچ شکی در آن نیست و ما هم از طرف تمامی دانشجویان از ایشان قدردانی می کنیم .
ولی در اینجا جای یک بحث وجود دارد و آن اینکه ایشان حق ندارند این همه منت سر این دانشجویان بگذارند.
ایشان هر جا که عده ایی از دانشجویان سما در آنجا باشند و بخواهد که برای آنها سخنی بگویند از جایی شروع می کند که باعث آزار دانشجویان می شود .
به عنوان مثال در ابتدای این ترم دانشجویان پسر نسبت به مکان آموزشکده نامه ای را به آقای نوروزی رئیس دانشگاه آزاد واحد ایلام نوشته و آنها را در صورت بر طرف نساختن نیازها دانشجویان به رسانه های جمعی از قبیل روزنامه و صدا و سیما متوسل خواهند شد .
که در اقدامی بسیار عجیب آقای بهادری چند روز بعد با عصبانیت وارد آموزشکده شده و خطاب به برخی از دانشجویان آنها را تهدید به اخراج کرده و در جلسه که چند روز بعد از این اتفاق صورت گرفت آقای بهادری با تکرار همه آن منت ها ازقبیل ( پرداخت نکردن کامل شهریه از طرف دانشجویان - انتخاب این دو ساختمان فعلی برای آموزشکده دختران و پسران )با لحنی تمسخر آمیز به دانشجوان رو کرد و از آنها پرسید که کدام یک از شما شهریه خود را در ابتدای ترم کامل پرداخت کرده اید ؟؟ که هر کدام از دانشجویان که به او پاسخ می گفتند به آنها می گفت که شما از استثنا ها هستید.
وقتی آقای بهادری در مورد امکانات سخن می گفت دانشجویان از او پرسدند که چرا این ساختمان را انتخاب کرده اید؟؟ او پاسخ داد که او بی تقصر است و نماینده سازمان سما این ساختمان را دیده و نظر مثبت داشته است و باز یک بار دیگر منت را سر دانشجویان گذاشت و گفت که اگر این ساختمان را نمی گرفتیم باید شما به دزفول می رفتید و رئیس آموزشکده دزفول با تمام امکانات خود را برای پول شما آماده کرده بود.( خدایی ما اگه به دزفول می رفتیم هرچند که همان پول ما را می بردند ولی از نظر استاد و امکانات از ایلام خیلی بهتر بود.)
ولی به راستی آن مسئول سازمان سما که ای ساختمان آموزشکده پسران را پسند کردند نگاهی به وسایل گرمایشی انداختند ؟؟؟ فکر آن را کردنند که چند روز دیگر فصل سما شروع می شود؟؟؟
البته عکس هایی از روش های مدرنیزه و وسایل گرمایشی نیز در دست هست که به موقع آنها را قرار خواهیم داد.
آخرین بار نیز در روز دانشجو و در همان جشن که برگزار کردند باز منت خود را سر این دانشجویان گذاشتند هر چند که بعضی از دانشجو نما ها !!! بی نظمی هایی را در سالن ایجاد کردنند. ولی ایشان اصلا حق این چنین کاری را ندارند.
(نظرات شما باعث دلگرمی ما خواهد بود)
جناب آقای دکتر آرایش انتصاب جناب عالی را به عنوان معاونت آموزشی سما
(پسران و دختران) را از صمیم قلب تبریک گفته و از درگاه خدا برای شما آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم که بتوانید با راهکارهای منطقیتان زخمی از مشکلات این آموزشکده را ترمیم نمائید.
روز چهار شنبه ۱۵/۹/۱۳۸۵ در سالن آمفی تئاتر بعثت جشنی به عنوان روز دانشجو از طرف آموزشکده سما برگزار شد که در این جشن همه دانشجوان اعم از پسر و دختر (هر دو آموزشکده) در آن حضور داشتند . خوشبختانه یک جشن خوب و کامل و از نظر برنامه ریزی نیز به نظر ما موفق بود و جا دارد که از رئیس دفتر فرهنگ آموزشکده جناب آقای علوی نیز تشکر کنیم ولی در این اینجا لازم می دانیم که نکاتی را برای دوستان عرض کنیم .
۱-رفتار بسیار زشت و زننده از طرف جمعی از (مثلا دانشجویان!!!!) پسر در هنگام سخنرانی آقا بهادری و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان میهمان در این جشن شرکت کرده بودنند.
۲-رفتار بسیار بدتر برخی از دانشجوان پسر در اتوبوسی که دانشجویان را به سالن منتقل می کرد که معلوم نیست از کدام دهات آمده بودنند و تا حالا اتوبوس سوار نشده بودنند که این رفتار باعث اعتراض چندین دانشجو گردید ولی کو گوش شنوا !!! که در این بین باعث پیاده شده تعدادی از آنها شد که به گفته خودشان ما در این شهر آبرو داریم ولی آنهایی که از دهات آمده اند که این فکر ها را نمی کنند.
۳- استفاده از لوازم آرایشی بسیار زیاد از طرف خواهران که باعث به وجود آمدن چهره هایی غیر دانشجویی شد.
۴- صد البته بدتر از طرف آقایان که با مالاندن انواع گریس و ژل و کتیرا و ... که همه قیافه ها را تبدیل به قیافه های شبیه به بازیگران فیلم های هالیوودی کرده بود.
۵- این بند را ما هم توش مانده ایم که چگونه آن رابیان کنیم !!! آمدن دانشجو هایی که اصلا ما تا حالا حتی اطراف آموزشکده هم ندیده بودیم ولی خدا می داند که از کجا آمده بودند.
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند منان را شاکریم از این که این توفیق را به ما داد تا در این روز عزیز و باشکوه
( ۱۶ آذر - روز دانشجو ) این وبلاگ را افتتاح کنیم.
به شما دوستان عزیز و دانشجویان گرامی نیز دست کمک دراز می کنیم تا ما را در بهینه سازی مطالب این وبلاگ و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات خود به مدیریت و معاونت محترم سما یاری نمائید.
هدف ما ازایجاد این وبلاگ ارتباط میان دانشجویان و همچنین بیان نقطه نظرات آنها در مورد نحوه برگزاری کلاسها و هر چیزی که به نحوی با آموزشکده سما مرتبط باشد.
با تشکر
مدیر وبلاگ سما ایلام